Followers

KEMANA CIKGU NI MENGHILANG???


hehehe..bikin gempak tajuk ni kan!.. tapi mana cikgu ni..yer?...dah 3 hari tak kesekolah..dah ramai mencarinya kat fb..kawan2nye mahupun anak muridnya....rupa2nya...jeng3x...cikgu tu tak hilang pun cuma cuti seminggu sebab..sebab...sebab..dijangkiti sakit mata da....siapa lagi i la tu....cam rindulak meja tu walaupun bersepah jer tapi i suka..hehe tgkla kami dua beranak ni..masing2 posing ngan red eyes gitu...


ni dah terjangkit dari my baby la ni...sama2 En. Asben lagi tu..maka kami pun bercuti bersama2..kat umah jer... camana nak kluar kalau mata dah macam hantu...nak tgok lebih dekat lagi?? tgok kat bawah ni ...jangan pandang lama2 ..i x bertanggungjawab kalau korang pun terjangkit yer! heheehe






3 comments:

  1. Aisey so pity! Hope U feeling better now! :(

    ReplyDelete
  2. salam kenal...ala cian cikgu sakit mata eyh..titik ubat insyaalah minggu depan dah leh sekolah :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails