Followers

NASI LEMAK IKAN BILIS


Salam hari minggu semua....masih tidur ke?...atau dah pikir2 nk masak yg istimewa hari ni?..saya lak lum pikir apa2 lagi nk masak apa..lauk kat peti ais pun dah bersih...hehe kena p pasar dulu la ni....

Apapun n3 kali ni kita nak masukkan apa yg sempat kita masak kemarin walaupun sibuk..kemarin menghadiri kolokium dari kul 730 hingga la 4.30..jd seawal jam 4 pagi dah masak utk bekpes ngan lunch trus...nasi lemak request by hubby...bahan2 pun dah ada..sambal tu kita campur ngan belen udang yg ada kat umah ni.....tgn kita kan macam robot jer time masak sempat lagi cuci kain bersih dapur..sampai kat Yayasan Sabah...sempat gak menguap 2,3 kali...hehehe


2 comments:

  1. salam...adoiii laparnya...ade lg ke

    ReplyDelete
  2. hehe...sowry da abis...esok2 datang lagi yer

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails