Followers

EXCIDENT!!


Kejadian ni berlaku minggu lepas hari Rabu (26/1/2011)..sewaktu saya pulang dari sekolah utk program 1M1S...lebih kurang pukul 3 lebih. Gambar yg saya snap ni x clear sgt maklumla sdg drive mujur abg polis yg baru sampai time tu(kat belakang kereta saya lagi tu) tak saman..ekceli trailer ni dari arah bertentangan dan terbabas ke jalan sebelahnya...betul2 depan sekolah mujurlah time tu budak2 dah x ramai tunggu bas atau jalan kaki...

perasan tak kat sebelah trailer tu ada satu kereta yg dihimpit... kereta wish lagi tu.....trus saya mengucap..nampak teruk bahagian penumpang...tp saya rasa mereka selamat sebab x nampak kelibat org yg tersepit...

buat kawan2 yg selalu memandu tu..hati2 yer..malang tak berbau..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails